Quick Skills - Reklamácie / sťažnosti

QuickSkills - Reklamácie / sťažnosti
kurz pre verejnosť

Ako zvládnuť celý proces reklamácie. Jednoduchý postup sa naučíš už za 3 hodiny!
Rýchly, praktický a interaktívny tréning.

Čo sa v tomto kurze naučíš?

  • pochopíš, prečo je dôležité zvládnuť celý proces reklamácie
  • získaš základné info, ako nastaviť proces reklamácie
  • naučíš sa pracovať s emóciami zákazníka
  • naučíš sa profesionálny postup, ako rokovať pri reklamácii
  • naučíš sa zvládnuť štandardné námietky
  • zoznámiš sa s postupmi, ako zvládnuť troublemakerov

 

Parametre kurzu: 

Termín a čas: 11.11.2020
Čas: 09.00-12.00 alebo 15.00-18.00
Rozsah kurzu:  3x50minút
Počet ľudí v skupinke: 6-9
Miesto konania: Bratislava, myhive Vajnorská, TOWER 1, Vajnorská 100/A
Cena kurzu: 75 € s DPH


Pre prihlásenie sa na kurz alebo v prípade záujmu o realizáciu kurzu u vás vo firme, kontaktuj: